Succesvolle Open Middag

10 februari 2024

Opnieuw heeft de Historische Kring Bussum een geslaagde Open Middag georganiseerd. Rekening houdend met de aanwas van nieuwe leden in het jubileumjaar 2023 was dit wel enigszins te verwachten. Het documentatie-centrum aan het Stationsplein werd door velen gevonden om allerhande vragen te stellen of gewoon een praatje te maken met de aanwezige vrijwilligers. In twee uur tijd kwamen en gingen al die geïnteresseerden in de geschiedenis van Bussum langs. Wie dat wilde kon deelnemen aan een wandeling door de stationsbuurt onder leiding van een vrijwilliger. Veel bezoekers waren er ook al aanwezig geweest tijdens de geslaagde jubileumtentoonstelling van september jl.in Mariënburg. Ook leden van naburige historische verenigingen dienden zich aan, zoals van de Hilversumse vereniging 'Albertus Perk' en 'In de Gloriosa' van Ankeveen,'s Graveland en Kortenhoef. Evenals eerder was Gooi TV erbij om die mooie middag opnamen te maken voor de uitzending van komende week. Klik HIER om dit verslag te bekijken.

wandeling.jpeg