Lidmaatschap

Als lid ontvangt u driemaal per jaar het Bussums Historisch Tijdschrift in de bus. Daarnaast wordt u via de digitale Nieuwsbrief op de hoogte gehouden van lezingen, wandelingen en andere evenementen die door de HKB worden georganiseerd. Vanzelfsprekend kunt u daar ook kosteloos aan deelnemen. Ook belangrijk: u steunt moreel en materieel het werk van de vrijwilligers van de HKB.

De contributie bedraagt (minimaal) € 15,- per kalenderjaar. Voor verzending van het Tijdschrift buiten Bussum, Naarden en de Hilversumse Meent wordt dit bedrag met € 7,50 verhoogd i.v.m. de portokosten. Bankrekening HKB : IBAN: NL93INGB0004616807

Lid worden kan via onderstaand aanmeldformulier
of per post naar Ledenadministratie Historische Kring Bussum, Stationsweg 3, 1404 AN Bussum

Aanmeldformulier Lidmaatschap

Vul uw voorletter(s) in.
Vul uw achternaam in.
Vul uw straat in.
Vul uw huisnumer + evt. toevoeging in.
Vul uw postcode in.
Vul uw woonplaats in.
Ongeldig email adres
Vul uw voorletter(s) in.
Vul uw achternaam in.
Vul uw straat in.
Vul uw huisnumer + evt. toevoeging in.
Vul uw postcode in.
Vul uw woonplaats in.