Decembernummer BHT

30 november 2023

Het nieuwste nummer van het Bussums Historisch Tijdschrift komt er aan ! Het blad komt uit in de week van 11 december. Vanaf dan wordt het bij de leden bezorgd en is het als los nummer weer te koop. Dit decembernummer is een mooie aanvulling op de uitgave van september die grotendeels gewijd was aan de tentoonstelling 'Bussum in 1923' in de kapel van Mariënburg. Ook in het jongste nummer staan artikelen over het Bussum van honderd jaar geleden. De moeite waard dus om helemaal uit te spellen. Voor wie de tentoonstelling in september gemist heeft is er nu een mini-expositie te vinden achter de ramen van de voormalige Hema/Jumbo-vestiging aan het Julianaplein. Ook kan een flink deel van de tentoonstelling worden bekeken op deze website. Klik HIER om dat meteen te doen.