HKBussum Cultureel

15 september 2023

Ook dit jaar heeft de Historische Kring Bussum weer deelgenomen aan Bussum Cultureel. Het populaire driedaagse evenement werd voor de twintigste keer gehouden. Onze 40-jarige vereniging was als vanouds vertegenwoordigd met een kraam op de Culturele Markt. Dit keer was de stand niet te vinden het Wilhelminaplantsoen maar op de Nieuwe Brink. Vrijwilligers probeerden nieuwe leden te winnen en aandacht te vestigen op de lopende HKB-tentoonstelling in Mariënburg over'Bussum in 1923'. Bij de HKB-stand waren er soms informatieve gesprekken over de recente activiteiten rond de jubileumviering van de Kring. Er lagen folders en brochures klaar, evenals recente nummers van het Bussums Historisch Tijdschrift. Met de deelname aan dit culturele festival werd voor de HKB een drukke periode afgesloten, hoewel de succesvolle tentoonstelling in Mariënburg nog één zaterdag (23 september) te bezoeken zal zijn. Dank aan alle vrijwilligers voor hun inzet!

BussumC.jpeg  BussumJaap.jpeg  BussumBrood.jpeg