Vrijwilligers gezocht

12 mei 2023

Niet alleen de Historische Kring Bussum is blij als mensen vrijwilliger willen worden, er zijn meer organisaties uit op nieuwe onbetaalde medewerkers. Zo zoeken de samenwerkende musea in Gooi en Vecht vrijwilligers voor dertien culturele instellingen in deze regio. In Gooise Meren kunt u als vrijwilliger aan de slag in het Vestingmuseum, het Comeniusmuseum, Forteiland Pampus, De Grote Kerk Naarden en het Muiderslot. Op de website www.museumhelden.nl staan meer dan 50 functies waarvoor nieuwe vrijwilligers: van publieksmedewerker tot schipper. Op museumhelden.nl leest u verhalen en ziet u filmpjes van museum-medewerkers die laten zien hoe gevarieerd het werk is. --- De Historische Kring Bussum heeft ook altijd behoefte aan nieuwe vrijwilligers, omdat er naast de vaste taken steeds weer nieuwe activiteiten worden ontplooid. De Kring kent diverse werkgroepen. Als u leest wat die allemaal doen krijgt u misschien zin om contact te zoeken. U bent van harte welkom voor een gesprek in ons documentatiecentrum, stationsweg 3 Bussum. Tel. 0648251281. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Zie ook contact.