Zoeken en vinden

13 november 2022

Dit is een mooie website voor mensen die op zoek zijn naar een vrijwilligersklus of functie in de erfgoedsector. Maar dan wel in de buurt. Ook een goede gelegenheid voor organisaties die op zoek zijn naar versterking en daarbij hulp kunnen gebruiken bij het vinden van (nieuwe) vrijwilligers. En wie dat wil kan zijn kennis over een bepaald erfgoedonderwerp bijspijkeren. Op de website zijn vacatures te vinden en te plaatsen. Mooi zijn ook de verhalen over en van vrijwiligers in de erfgoedsector. De doelstellingen van ERFGOEDVRIJWILLIGER.NL zijn: het vergroten van participatie en verbondenheid op het gebied van erfgoed; het ondersteunen, verrijken,en versterken van het erfgoedveld; het verbinden en professionaliseren van erfgoedvrijwilligers.