Informatieochtend Oude Begraafplaats

31 oktober 2022

Zaterdag 12 november organiseert de Stichting tot behoud van de Oude Begraafplaats van Naarden  een informatieochtend van 10 tot 12 uur in Hotel Jan Tabak in Bussum. Deze ochtend is gratis toegankelijk voor donateurs van de stichting en iedereen met belangstelling voor cultuurhistorisch erfgoed in het Gooi. De stichting werd opgericht in 2000 om de unieke historische begraafplaats te behouden. Door fondsen te werven zijn inmiddels tal van grafmonumenten gerestaureerd en voor de toekomst behouden. Maar er zijn nog veel meer graven en monumenten die een opknapbeurt meer dan waard zijn. Daarover vertelt het bestuur op de informatieochtend. Daarnaast is er een presentatie over duurzaam erfgoed, het thema van de afgelopen Open Monumentendag.

De toegang is gratis en belangstellenden zijn van harte welkom om vanaf 10.00 uur in Hotel Jan Tabak in Bussum. Aanvang van het programma is om 10.30 uur.  Aanmelden per mail of telefoon: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 035-6941310. De Oude Begraafplaats ligt aan de Amersfoortsestraatweg, niet ver van Jan Tabak.