Vrijwilligers weer bijeen

26 maart 2022

De Historische Kring Bussum heeft op zaterdagmiddag 26 maart een extra boost gekregen ! De vrijwilligers kwamen zoveel dat kon bijeen in de tuin van de Remonstrantse kerk aan de Koningslaan. Het was mede door de prettige voorjaarszon een warm weerzien nu al die corona maatregelen zijn opgeheven. Voorzitter Nol Verhagen kwam met een welkomstwoord voor alle aanwezigen, en hintte even aan de evenementen en projecten die dit jaar voor de HKB in het verschiet liggen.

Voor alle vrijwilligers, inclusief de bezorgers van het Bussums Historisch Tijdschrift lag aan het eind van het zonnige samenzijn een geschenk klaar: het boek 'De wereld van Max" van Annet Betsalel over de geschiedenis van de Joodse familie Veffer die in de Tweede Wereldoorlog moest onderduiken aan de Vaartweg in Bussum.

Zie hiernaast de drie leden van het 'rompbestuur' van de Historische Kring Bussum: vnl secretaris Eric Bor, voorzitter Nol Verhagen en penningmeester Willem Steenkamp. De hoop is om het bestuur weer snel op sterkte te brengen.