Decembernummer bol van tv-geschiedenis

21 november 2021

In het jaar dat de Nederlandse televisie zijn 70-jarig bestaan viert is het Bussums Historisch Tijdschrift helemaal aan dit jubileum gewijd. In het decembernummer dat er aan komt wordt die televisiegeschiedenis in Bussum vanuit diverse en soms heel verrassende invalshoeken benaderd. Er wordt ook aandacht besteed aan de vernieuwde QR-wandelroute door het oude tv-dorp.  Dit is nu echt een glossy die je op de salontafel of in de wachtkamer kunt neerleggen. Iedereen vindt daarin wel iets wat hij nog niet wist. Het is misschien ook een aardig eindejaarscadeautje.
Dit is alweer het derde nummer dit jaar en zoals altijd krijgen de leden het blad thuis afgeleverd. De losse verkoopprijs van €7,50 is nog altijd ongewijzigd evenals de jaarlijkse contributie voor de leden van maar €15,00.