Bussum Cultureel 2021

15 september 2021

De Historische Kring Bussum neemt na de organisatie van Open Monumentendag ook dit jaar weer deel aan de manifestatie Bussum Cultureel, het culturele podium van Gooise Meren. Het nazomer-evenement is zonder meer een goede mogelijkheid de HKB opnieuw te presenteren en net als bij Open Monumentendag nieuwe leden te werven. Er is dan volop gelegenheid om met wie dan ook van gedachten te wisselen en ideën op te doen.

Onze vrijwilligers staan op zaterdag 18 september met een kraam op de Culturele en Creatieve Markt, dit keer op Havenstraat, niet ver van de Kapelstraat. In de lokale en regionale pers wordt al veel aandacht aan het komende evenement besteed. Voor wie meer wil weten: ga naar: www.bussumcultureel.nl