Contactblad Historische Kring Bussum, jaargang 9, nummer 2 (september 1993), pag. 73

Werkgroep Documentatie

auteur: W.M. van Berkel

Klik hier voor de pdf van dit artikel

Er is een tijd van komen, maar óók van gaan. In overleg met het bestuur en de leden van de werkgroep documentatie, heb ik besloten om het eens wat kalmer aan te gaan doen en mij terug te trekken als coördinator van de werkgroep. Mevr. C. de Jong heb ik bereid gevonden om mijn funktie over te nemen, hetgeen haar zeker wel zal lukken.

Van deze gelegenheid wil ik tevens gebruik maken om iedereen, zowel binnen als buiten onze vereniging, met wie ik kontakten had, te bedanken voor de prettige wijze van omgang. Dit geldt zeker voor de leden van de werkgroep waarmee ik bijna acht jaar heb samengewerkt.

Het is de moeite waard om eens een bezoek te brengen aan onze nieuwe behuizing en kennis te komen maken met onze nieuwe coördinator: mevr. C. de Jong.