Contactblad Historische Kring Bussum jaargang 10 nummer 3 (december 1994) pag. 82

Van de redactie

(van de redactie)

Klik hier voor de pdf-versie van dit artikel

Als u dit leest is 1994 bijna voorbij. Het was weer een jaar waarin de Historische Kring Bussum veel aktiviteiten heeft ontplooid.

In dit nummer kunt u weer eens genieten van een artikel van de hand van ons lid Marcus van der Heide. De heer Ph. Krant vertelde aan Martin Heyne over zijn leven. Ook Ina de Beer, onze aktieve schrijfster, ontbreekt niet met een gqed verhaal; u vindt hierna het eerste deel over de familie De Jager. Het zijn ook dit keer wat langere artikelen. Niks voor mij, zult u misschien zeggen. Maar de redaktie is afhankelijk van het aanbod; wij zouden ook graag korte verhalen ontvangen. Weet u een interessant verhaaltje over bijvoorbeeld een persoon, gebouw of een stukje Bussum, schrijf het dan eens op. Jubileert uw bedrijf of vereniging, maak een kort verhaal over het toen en nu. In het nummer van april/mei 1995 willen wij herdenken dat Nederland 50 jaar geleden werd bevrijd. Wilt u daar iets over vertellen, schrijf het op, dan maken wij van alle reakties een artikel. Help ons mee om het Contactblad plezierig leesbaar te maken!