Contactblad Historische Kring Bussum jaargang 10 nummer 1 (april 1994) omslag pag. ii

Colofon

(van de redactie)

Klik hier voor de pdf-versie van dit artikel

HISTORISCHE KRING BUSSUM
Huizerweg 54, 1402 AD Bussum. Telefoonnr. 36847

DOELSTELLING

De Historische Kring Bussum stelt zich ten doel het bestuderen van en belangstelling kweken voor "historie" in het algemeen en "geschiedenis" van Bussum in het bijzonder. De kring tracht dit te bereiken door het organiseren van lezingen, excursies en tentoonstellingen en het uitgeven van een eigen tijdschrift. Naast deze algemene aktiviteiten bestaat voor de leden de mogelijkheid individueel of samen met andere leden onderzoek te doen ofwel door zich aan te sluiten bij een bestaande werkgroep, of door zelf een werkgroep te starten.

De CONTRIBUTIE bedraagt per jaar (minimum) voor:
- individuele leden f 25,-
- gezinslidmaatschap f 35;-
buiten Bussum en Naarden verhoogd met f 9 verzendkosten.

Het LIDMAATSCHAP loopt van 1 januari t/m 31 december. Opzeggen dient schriftelijk te geschieden vóór 1 december van het lopende jaar.
U kunt zich aanmelden als lid van de Historische Kring Bussum door overmaking van genoemd(e) bedrag(en) op girorekening 4616807 t.n.v. Historische Kring Bussum onder vermelding van "nieuw lid" en uw volledig adres. Nieuwe leden krijgen alle nummers van het Contactblad van het lopende jaar.

BESTUUR
Voorzitter (en advertenties) : dhr. A. Gouka
Vice-voorzitter : mw. A.C. Monster-Duijvesteijn
Penningmeester : dhr. G.S. Dijker
Secretaris : dhr. J.D. Heetebrij
Lid (en redaktie Contactblad): mw. J. Vos-Bogaard

Het INFORMATIE/DOCUMENTATIECENTRUM alsmede de LEDENADMINISTRATIE bevindt zich aan de Huizerweg 54, 1402 AD Bussum. Telefoon 36847 alleen tijdens de openingsuren.
De openingstijden zijn:
-elke vrijdag van 14.00tot 17.00 uur
-elke EERSTE ZATERDAG van de maand van 14.00 tot 16.00 uur
Coördinatoren: mw. C. de Jong en dhr. G.M. Langemeijer.
LOSSE NUMMERS CONTACTBLAD zijn à f 7,50 per stuk verkrijgbaar bij het informatie/documentatiecentrum en verder bij de boekhandels Los en Bruna, alsmede bij de VVV Bussum.
ADVERTENTIES: voor informatie omtrent prijs en plaatsing kunt u kontakt opnemen met de voorzitter: dhr. A. Gouka, Brinklaan 98, 1404 GR Bussum: telefoon 35945.