Bussums Historisch Tijdschrift 29/1 (februari 2013) omslag pag. iii

Wandelen en fietsen met de Historische Kring Bussum (HKB)

(van de redactie)

Een interessante activiteit als deel van een bijeenkomst, jubileum of reünie van de familie, vereniging of club, het personeel of vriend. Of individueel. Gidsen van de Historische Kring (soms papieren gids) kunnen u Bussum en omgeving laten zien en wijzen op wat er in het verleden hier is gebeurd of geweest.

Voorbeelden: een Spiegelwandeling, Brediuswandeling, Spiegelfietstocht, Centrumwandeling, Naarden/ Bussum grenswandeling, Begin van de TV in Bussum, Natuurwandeling langs de bunkers bij de Fransche Kamp, Fietstocht langs de Hollandse Waterlinie in Naarden en Bussum, HoutenHuizen/ VerbodenKringen fietstocht.

Duur en omvang kan in overleg vastgesteld worden; de meeste tochten duren al gauw een uur. De kosten hangen af van de voorbereidingstijd, de duur van de tocht en de eventuele gewenste gedrukte informatie.

De gidsen zijn vrijwilligers. Omdat de HKB er voor de bewoners is zullen aan sommige activiteiten geen kosten verbonden zijn. Neem voor uw vraag contact via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
of via telefoon 035 6912968.