Contactblad Historische Kring Bussum 14/2 (september 1998) pag. 34

Van de redactie

(van de redactie)

Klik hier voor de pdf-versie van dit artikel.

In dit Contactblad gaat Martin Heyne uitvoerig in op iets dat voor veel Bussumers onbekend is: Turkije. het inmiddels verdwenen Bussumse buurtje dat in het begin van deze eeuw lag bij de Nieuwstraat, de Cereslaan en de Laarderweg.

Van twee Bussumers treft u hun herinneringen aan vroeger in dit Contactblad aan. Ten behoeve van de vele leden die de lezing van de heer Bert de Beer over het buurmeesterboek hebben gemist, gaat hij nogmaals op dit interessante boek in.

Herinnert u zich bij het lezen van het Contactblad iets van vroeger of wilt u reageren, schrijf ons dan. Indien nodig helpt de redactie u graag bij het op schrift stellen. Bedenk dat het verschijnen van het Contactblad afhankelijk is van artikelen en reacties van de leden.