Contactblad Historische Kring Bussum 17/1 (mei 2001) pag. 2

Van de redactie

Klik hier voor de pdf-versie van dit artikel.

Voor u ligt het eerste exemplaar van 2001. De redactie dankt alle schrijvers weer van harte voor hun inbreng want u weet: zonder U geen boekje. Deze keer een interview met de heer Verheul over caf‚ Ruimzicht door mevr. I. de Beer. Martin Heyne maakt zijn verhaal over de paardensport in Bussum af en de heer T. Sibbing schrijft over de eerste Bussumse schaker. Verder aandacht voor een nieuw boek, geschreven door Evert Mathies getiteld "Kerkenpad door Bussum, een forensendorp onderweg". Ook mevrouw en meneer Langemeijer hebben weer een bijdrage geleverd.
Voor de leden die niet op de jaarvergadering waren staat het financieel verslag en het verslag van de jaarvergadering in dit boekje

Verder een reactie van de heren Voûte over Tanah Abang en een gedeelte van de nieuwste aanwinsten die onze vereniging heeft gekregen de afgelopen maanden. Wilt u weten wat we allemaal hebben gekregen bezoek dan ons informatie/documentatie centrum op vrijdagmiddag van 2 tot 5 uur.
De heer Droogleever Fortuyn doet een oproep inzake "de historie van het oude huis" en op de laatste pagina weer eens een puzzel waar we u veel plezier mee wensen. De redactie wenst u veel leesplezier en blijf a.u.b. schrijven.