Contactblad Historische Kring Bussum 20/2 (september 2004) omslag pag. iii

Colofon

Klik hier voor de pdf-versie van dit artikel.

De Vereniging
De Historische Kring Bussum stelt zich ten doel het bevorderen van de kennis en de belangstelling voor de geschiedenis in het algemeen en de geschiedenis van Bussum en omgeving in het bijzonder.
Zij probeert dat doel te bereiken door een documentatiecentrum in stand te houden, een tijdschrift uit te geven en tentoonstellingen, lezingen en excursies te organiseren.
De vereniging heeft een aantal werkgroepen die historisch materiaal verzamelen, bestuderen en publiceren.

Voorzitter: Ruud van Iterson
Secretaris: Hans Jonker
Penningmeester: Peter Heyen
Bestuurslid activiteiten: vacature
Bestuurslid documentatiecentrum: Guusje Hent
Bestuurslid studie en onderzoek: vacature
Bestuurslid ver.blad en publicaties: Harry Klein

Bereikbaarheid
Documentatiecentrum
Adres: Huizerweg 54, 1402 AD Bussum
Telefoon: 035-69 129 68; buiten openingsuren: telefoon 035-69 467 61
Openingsuren: maandagmorgen van 9.00-12.00 uur vrijdagmiddag van 14.00-16.30 uur
E-mail: hist.kring.bussumQplanet.nl
Website: www.histkringbussum.nl

Lidmaatschap
De (minumum)contributie bedraagt € 15,00 per kalenderjaar. Voor verzending buiten Bussum, Naarden en de Hilversumse Meent wordt dit bedrag met € 4,10 portokosten verhoogd.
U kunt zich aanmelden als lid door overmaking van genoemd bedrag op girorekening 4616807 t.n.v. Historische Kring Bussum, met vermelding van 'nieuw lid' en uw volledige adres.
Nieuwe leden krijgen alle nummers van het verenigingsblad van het lopende jaar. Opzegging geschiedt schriftelijk vóór 1 december.

Verenigingsblad
Losse nummers van het verenigingsblad zijn voor € 7,50 verkrijgbaar bij het documentatiecentrum en bij Boekhandel Los te Bussum.

Advertenties
De kosten van advertenties in het verenigingsblad bedragen per jaar € 36,30 voor een kwart, € 63,50 voor een halve en € 108,90 voor een hele pagina. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de penningmeester.