Contactblad Historische Kring Bussum 20/1 (april 2004) pag. 2

Het nieuwe redactieteam

Harry Klein

Klik hier voor de pdf van dit artikel.

Een nieuwe jaargang, een nieuw jasje, een nieuwe vormgeving en een nieuwe redactie. Hiermee zijn wij dit jaar aan de slag gegaan. Ik wil u graag voorstellen aan de redactieleden, die uw lijfblad gaan vormgeven en hopelijk van interessante artikelen zullen voorzien.

Marianne Franssen:
De redactrice in spe. Zij heeft het afgelopen jaar een schrijverscursus gevolgd en is actief in de documentatiewerkgroep van Guusje Hent. Dit blijft zij doen, maar om het geleerde niet verloren te laten gaan, gaat Marianne zo nu en dan de theorie van de cursus in de praktijk toetsen.

Inge Geerling-Engelbarts:
Beheert het redactiesecretariaat en treedt tevens op als correctrice van alle te publiceren artikelen. Haar taak is het benaderen van en afspraken maken met gastschrijvers en medewerkers en het bewaken van de planning en zij is aan spreekpunt voor alles wat betreft het verenigingsblad. Gezien haar maatschappelijke achtergrond zal zij dit werk uitstekend kunnen doen.

Ageeth Krijnen:
Met haar artistieke kennis over vormgeving (of lay-out) zorgt Ageeth voor een flitsende uitstraling van ons paradepaardje. Zij is contactpersoon met de drukkerij voor de technische uitvoering van het blad.

Harry Klein:
Stimuleert en coördineert als eindredacteur het totaal functioneren van de redactie; hij schrijft onder andere het redactioneel commentaar en waar nuttig ook andere artikelen en hij is aan het bestuur verantwoording schuldig voor de inhoud van het blad en het redactiebeleid.

Wij houden ons aanbevolen voor uw commentaar, voor uw suggesties en al dan niet wilde ideeën; uw en ons blad moet levendig en communicatief zijn. Als u reikhalzend uitkijkt naar het verschijnen van (weer) het volgende nummer, hebben wij ons doel bereikt.

Het redactieadres is: Redactie verenigingsblad HKr. Bussum, Graaf Janlaan 33, 1412 GG Naarden. E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.